دوره فروشنده حرفه ای آنلاین

تمامی کسب و‌ کارها همه تلاش خود را در راستای تولید محصول یا ارائه خدمات با کیفیت به کار می‌بندند تا در نهایت بتوانند آن را به فروش برسانند، اما اگر این محصول توسط فروشنده حرفه‌ای به فروش نرسد چه؟

دوره آنلاین فروشنده حرفه‌ای ماهان با هدف تربیت افرادی با تمام مهارت‌های مورد نیاز برای یک فروش حرفه‌ای طراحی شده تا بتواند در صنایع مختلف فروشندگانی پر قدرت و با اعتماد به نفس در امر فروشندگی و تمام کننده فروش معرفی کند.

این دوره در راستای تربیت فروشندگانی است که علاوه بر کسب تجربه با مفاهیم و اصول فروش آشنا شده و جنبه های مختلف هنر فروش را از جمله : مشتری یابی  ، روش های ارتباط با مشتری ، روش های پاسخ به اعتراضات و ابهامات مشتری ، روش های پرزنت کردن محصول و همچنین مذاکرات و اتمام فروش را فراگرفته و در نهایت فارغ التحصیلان با استفاده از پیاده سازی آموزه های این دوره در کنار رشد شخصی ، می توانند موفقیت های شغلی را تجربه کرده و آمادگی حرکت به سمت مدیریت فروش را داشته باشند .



تاریخچه دوره
1
تعداد دوره های برگزار شده
1 +
ساعات برگزاری
1
تعداد دانشپذیران دوره
1
تعداد اساتید دوره

شناسنامه دوره فروشنده حرفه ای

زبان برگزاری دوره : فارسی
شیوه برگزاری دوره : آنلاین
مرکز برگزار کننده دوره : مدرسه عالی کسب و کار ماهان
نوع دوره : پاره وقت
طول دوره : 5 ماه حداقل و 7 ماه حداکثر
مرکز اعطا کننده گواهینامه :مدرسه عالی کسب و کار ماهان
تعداد ساعت کل دوره:107 ساعت آموزش شامل 80 ساعت کلاس و 27 ساعت جلسه حل تمرین
زمان برگزاری دوره : در حال حاضر تشکیل نمیگردد
مرکز اعتباردهنده : وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری

ضرورت و تعریف دوره

سرمایه‌گذاری در فراگیری فروش به شما کمک می‌کند رقابتی بمانید، تیمتان را توانمند می‌کند، از مشتریان ، پشتیبانی بهتری ارائه می‌کند و در کسب‌وکار موفق می شود .

 می‌تواند فروشندگان قدرتمند  پرورش دهد که به ارائه ارزش مداوم برای کسب‌وکار شما و رشد پایگاه مشتریان شما ادامه دهند .

مخاطبین دوره

فروشندگان و علاقه مندگان به حوزه فروش
کارشناسان فروش با هدف ارتقا شغلی

حداقل شرایط ورود به دوره

  • مدرک دیپلم به همراه حداقل 1 سال تجربه در فروش
  • پذیرش در مصاحبه ورودی دوره

دروس اصلی دوره فروشنده حرفه ای آنلاین

شرح درس

این درس به بررسی عملکرد تجاری بازاریابی می پردازد. دانش‌پذیران یاد خواهند گرفت که چگونه بازاریابان برای برآوردن نیازها و خواسته‌های مشتری ارزش ارائه می‌کنند، تعیین می‌کنند که سازمان به کدام بازارهای هدف می‌تواند بهترین خدمات را ارائه دهد، و درباره محصولات، خدمات و برنامه‌های مناسب برای خدمت به این بازارها تصمیم می‌گیرد.

شرح درس

اهداف فروش قابل اعتماد همچنین به شما کمک می کند پیشرفت فروش خود را در هر دوره پیگیری کنید و اهداف فروش خود را برای برآورده کردن نیازهای بازار و کسب و کار خود تنظیم کنید. … اهداف فروش شما بخشی از برنامه فروش شما هستند و برای دستیابی به اهداف عملکردی که در برنامه بازاریابی خود تعیین کرده اید استفاده می شوند و استراتژی هدف گذاری فروش شما مهم است زیرا به شما امکان می دهد راهی برای دریافت نوع مناسبی از قرار گرفتن در معرض کسب و کار خود تدوین کنید. که در آن می توانید با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کرده و فروش را به دست آورید

شرح درس

سفر مشتری یا قیف فروش، بیان کننده مسیر حرکت مشتری از مرحله ناآگاهی تا خرید و هواداری در هر کسب وکار است. با درک سفر مشتری، یک فروشنده می تواند گروه های مختلف مخاطبین خود را دسته بندی کند برای هر کدام تاکتیک مناسبی داشته باشد.

شرح درس :

  • شناخت تکنیک های متقاعد سازی و به کارگیری آن در مراحل مختلف فروش
  • شناخت مراحل مختلف چرخه فروش و انطباق با کسب و کار خود

شرح درس

در این درس به دانشپذیران آموزش داده می شود که در مقابل اعتراض مشتری چگونه رفتار کنند ، فروشندگان حرفه ای و شایسته اعتراضات مشتریان را فرصت هایی برای کسب پیشنهادات جدید می دانند و با آن برخورد شایسته می کنند .

شرح درس

هدف از این دوره این است که به دانشپذیران این امکان را می دهد تا از نحوه ارائه خود و مهمتر از همه نحوه تعامل با افراد اطراف خود آگاه تر شوند. درک مکانیزم صحبت کردن، نحوه نگاه شما به جهان و روابط را به شدت تغییر می دهد.

شرح درس

هنر پرسشگری و کشف مسئله : یکی از دغدغه های مهم در فروش می تواند این باشد که مشتری را چگونه کشف کنیم و چگونه بتوانیم فکر مشتری را بخوانیم، خیلی از موارد در فروش را می بینیم که به علت حدس زدن مشتری یا عدم کشف مشتری نتوانستیم فروش را انجام دهیم و به اصطلاح وارد زندان فروش شده ایم در این مواقع بایستی هنر پرسشگری را به خوبی بدانیم و بر این موضوع آگاه باشیم که از مشتری باید چه سوالاتی بپرسیم،

در این دوره راجع به چگونه مشاور خوبی باشیم و چگونه سوال بپرسیم که بتوانیم خود و مشتری را به سمتی که در نهایت اتمام فروش می شود حرکت دهیم .

شرح درس

به دلیل اینکه دستیابی به اهداف فروش تعیین شده توسط تیم فروش بسیار مهم و حیاتی است و از آن ها انتظار می رود همواره تلاش کنند تا نرخ فروش خود را افزایش دهند، تکنیک ها و روش های متعددی برای خاتمه فروش موفق ابداع شده اند.
لحظه خاتمه فرایند فروش می تواند با موفقیت انجام پذیرد یا با شکست مواجه شود. انتخاب عبارات مناسب برای قطعی کردن فرایند فروش امری حیاتی است. در این مرحله است که مشخص می شود تلاش های شما به نتیجه ای خواهد رسید یا خیر.
شما تنها کارشناس فروشی نیستید که در خصوص خاتمه فرایند فروش نگران هستید. با در نظر گرفتن ریسک موجود قطعی کردن فرایند فروش بسیار هیجان انگیز خواهد بود و کارشناسان فروش با انگیزه بیشتر و تلاش های مداوم سعی در افزایش فروش خواهند داشت.

شرح درس

چرا آموزش برای فروشنده مهم است؟
آموزش فروش باعث تقویت ارتباط فرد به فرد می شود که برای به دست آوردن مصرف کنندگان وفادار ضروری است. … مهارت های ارتباطی در فروش ضروری است زیرا فروشندگان باید اطمینان حاصل کنند که مشتریان محصولات و خدمات ارائه شده را درک می کنند.
چگونه مهارت های فروش را توسعه می دهید؟
چگونه مهارت های فروش را بهبود بخشیم؟
در آموزش فروش شرکت کنید / اجرای نقش آفرینی سخنرانی عمومی را تمرین کنید.
یک مربی پیدا کنید / سوالات خود را بپرسید.
یک یادگیرنده مادام العمر شوید.
مهارت های جستجو را بهبود بخشید.
تماس های فروش خود را مرور کنید.

شرح درس

نورومارکتینگ یا بازاریابی عصبی علمی میان رشته ای است که از سال 2000 به صورت جدی مورد توجه محافل کسب وکاری قرار گرفته است. در نورومارکتنیگ بر خلاف بازاریابی و فروش سنتی به جای تمرکز بر ترغیب منطقی و شنیدن گفته های مشتری، به دنبال شنیدن نگفته های مشتری و دلایل اصلی خرید و محرک های اقدام مشتری هستیم.

شرح درس

شناخت فرایند مذاکره و مفهوم مذاکره برد – برد و یادگیری تکنیک های مذاکره برای مدیریت یک جلسه فروش

شرح درس

هدف از آموزش اخلاق این است که “دانشپذیران را قادر سازد تا مشکلات اخلاقی را شناسایی کرده و با آنها مقابله کنند و شهود اخلاقی خود را توسعه دهند، که در انتخاب ها و اقدامات روزمره مستتر است.

شرح درس

در این دوره به دانشپذیران آموزش داده می شود که چرا همه مشتریان با هم برابر نبوده و چرا اولین مرحله ساختن وفاداری مشتری شناخت بهترین مشتریان شماست.
سپس تکنیکهای اثبات شده مربوط به بازگشت مشتری به کسب و کار را با شما به اشتراک می گذارد، از سازمانهای بزرگ و موفق مثال می زند و نشان می دهد که چگونه می توانید از رفتار خرید بهترین مشتریان خود درس بگیرید.
در نهایت، راهکارها و دستورالعمل هایی طلایی را به شما ارائه می دهد تا اقداماتی را در راستای وفادارسازی مشتریان خود فارغ از نوع و ابعاد کسب و کارتان انجام دهید.

اهداف یادگیری کلی دوره

انتظار میرود فارغ التحصیلان دوره بتوانند

شرایط فارغ التحصیلی و اعطای گواهینامه

حضور 75 درصدی در دوره
انجام کلیه پروژه های درسی

این پروژه ها منطبق با کسب و کار دانشپذیر می باشد

کسب نمره حداقل 12 در کلیه دروس
تائید کانون ارزیابی

شروع و اختتامیه های دوره فروشنده حرفه ای آنلاین

مراکز اعتبار دهنده ماهان

رهگیری و اعتبار سنجی گواهینامه اعطایی

کلیه گواهینامه های صادره از مدرسه عالی کسب و کار ماهان از طریق سامانه اعتبارسنحی گواهینامه های وزارت علوم به آدرس vohec.ir قابل رهگیری می باشد.

سوالات متداول

بله، با توجه به تمرکز بر ارائه محتوای به روز طبق متدهای آموزشی صحیح ،این دوره کاملاً کاربردی و مهارتی است. همچنین طراحی دوره با نگرش و رویکرد پرورش متخصصانی در زمینه فروش می باشد که از دیگر پاسخ های این سوال است.

دوره بصورت آنلاین در نرم افزار  adobe connect بوده و قابلیت ضبط خودکار دوره و دسترسی review بصورت آفلاین در هر زمانی حتی بعداز پایان دوره امکان پذیر است.

مهم ترین دستاوردهای این دوره عبارتند از:

  • توانایی برنامه ریزی صحیح فروش با در نظر گرفتن شرایط بازار و نقاط قوت و ضعف سازمان
  • توانایی برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان
  • توانایی برنامه ریزی در فرآیند فروش
  • توانایی انجام مذاکرات حرفه ای

باتوجه به اینکه واحد فروش در سازمان ها به عنوان کانون سودآوری و حیات سازمان ها و فروشندگان عضو کلیدی تیم فروش در کسب و کار محسوب می شوند،و از طرف دیگر با عنایت بر اینکه امروزه فضای کسب و کار و رفتار مصرف کنندگان تغییراتی کرده است ،فروشندگان می بایستی با یادگیری تکنیک ها ، کسب دانش و مهارت های حرفه ای و به روز در فروش،مذاکره و … آشنا شوند تا بتوانند میزان فروش و سودآوری خود و سازمان را افزایش داده و در فضای پرتلاطم بازار، سهم بازار بیشتری را به خود اختصاص دهند.

در این دوره، دو گروه از اساتید تدریس می کنند:

  • گروه اول اساتیدی که در کنار علم و آموخته های علمی ، تجربه های عملیاتی و کاملا حرفه ای در حوزه مباحثی که تدریس می کنند دارند و علاوه بر ارائه جدیدترین مباحث مدیریتی ، تجربیات خود را نیز به دانشپذیران انتفال می دهند.
  • گروه دوم منتور های دوره هستند که خود مدیرعامل و یا مشاورین موفق و حرفه ای شرکت های بزرگ و شناخته شده اندو در جلسات منتورینگ تجربیات خود را از طریق Case Study ،آموزش می دهند .
  • مهمترین وجه تمایز این دوره از سایر دوره ها، هدف آن یعنی ” پرورش متخصصین فروش” است.
  • تدوین متدها و محتوای آموزشی به روز و متناسب با فضای کسب و کار ایران
  • بهره مندی از اساتیدی که متخصص این حوزه هستند و مشاور شرکت های بسیار بزرگ در ایران و خارج از ایران بوده اند.
  • حضور دانش پذیرانی که در این حوزه سابقه کاری خوبی دارند و تجربیات بسیار ارزشمندی از طریق این شبکه ارتباطی و تجاری بین دانش پذیران تعامل می گردد.
  • مدیران و کارشناسان فروش 
  • کارشناسان بازاریابی
  • صاحبین کسب و کارهای کوچک که قصد ارتقای مهارت های تخصصی فروش و توسعه فردی را دارند.

در صورت نیاز به پرداخت اقساط، یک پنجم هزینه در ابتدای ثبت نام و مابقی طی ۲ تا ۴ فقره چک در طول دوره قابل پرداخت میباشد (۵ماه) که قبل از شروع دوره میباستی چک ها در بخش مالی ماهان ثبت شده باشند.

فرم دریافت مشاوره و پذیرش دوره